Friday

Pasko Sa Usa Ka Binilianggo



I
Sa nakauban ko pa
Ang mahal nakong ginikanan
Inig abot sa Pasko
malipayon, masadya ang tanan.
Karon ay wala na
ang Pasko ko ay kagul-anan
ako karo'y ani-a na
sa mabugnawng bilanggo-an

II
Gibilanggo ako
sa kaso nga sangit lamang.
Naapil sa Barkada
sa salang wa koy nahibaw-an.
Wa nay mahimo pa
usa ako's na sentensyahan.
Bisan magbasol man ako
kini badlis sa kapalaran.


Chorus:

Merry Chrismas na lang
Sa akong mga minahal
Sa akong mga kahigalaan
Sa malipayong pinuy-anan
Ako may nag-antus
Wa magpaabot nga kaluy-an
I-ampo lamang ninyo ako
ug Merry Christmas na lang.


III
Merry Christmas na lang
sa mga tawong way kasing-kasing
nga nagduot kanako
aron ako ay mabilanggo.
Kanang pagduot ko
ay ako na nga gikalimtan
ayaw kahadlok nga ikaw
ay ako nga pagahimungtan.

(Repeat Chorus)

Download this song here: Pasko Sa Usa Ka Binilanggo



No comments:

Post a Comment

Please comment below on this post. Thanks